9 Ocak 2010 Cumartesi

02 Ocak 2010 Cumartesi

KÜLLİ KADEREVET HANESİteolojik muhtevada her şey (olaylar, yaratıklar ) külli kadere dayanır,taktire bağlıdır, hiçbir şey kozmik olmaz, her şey teolojik olur. Yaratıklar Allahın yapıtlarıdır, her yaratık yapay olur, robot misali. Okey mi evetse,1- Münezzeh itikadı anlamsız olur,2- İnsanlar, hayvanlar yapay olur, robot konumunda olur,3- İnsanlar suçlu, kusurlu, kabahatli olamaz,4- Hilebazlık, hırsızlık, zimna gibi izzetsiz, marjinal fenomenler külli kadere dayanır,taktirden kaynaklanır,5- Yapay varlığa cehendem ateşi anlamsız olur.HAYIR HANESİİzzetsiz marjinal fenomenler, ilkel, basit, vahşi fenomenlerkülli kadere dayanırmı, okeymi hayır, neden çünkü benim Allahımın muhteşem ferasetsinin oluşturduğu yapıtlar, fenomenler mükembel , muhteşem olur, izzetsiz, marjina, ilkel, basit, vahşi yapıtlar, fenomenler mükembel ferasete ters düşer, külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz,teolojik olmaz. öyle iseKozmik olur.Hilebazlık, hırsızlık, zina gibi izzetsiz, marjinal fenomenler münezzeh itikadına göre külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz, teolojik ömaz, kozmik olur.Gerçeğin denklemine göre her şey ya teolojiktir, yada kozmiktir., detay ekte.RobotVARSAYIMLAR1- Teolojik açıda her şey külli iradeye dayanır, her şey insan için anlamsız olur, çünkü insan ve yaratıklar yapay olur, Allahın yapıtlarıdır.2- Kendi haline terk açısı. Evrenin oluşumu savımda tin kütle parçalanır, ışınlara dönüşür, ışınların kilitlenmesinden varlıklar oluşur. tüm olaylar, varlıklar kozmik olur, doğma tik şartlar zaruretine dayanır.bak evrenin oluşumu başlıklarına.Allah tin kütleyi yaratıktan sonra kendi haline terk ettiyse tüm olaylar, varlıklar kozmik olur, hiçbir şey külli iradeye, külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz,aksi taktirde kozmik olmaz, yapay ve teolojik olur.terkte din kitaplarındaki sevap ve günah dışındaki her şey masal olur.peki yıldızları, insanları, mahlukatı kim yarattı, yaratıldıysa yapay olur, yaranılmadıysa dogmatik olur, kozmik muhtevada bence ilk hayat denizde başladı , bugünkü varlıkların atası denizden çıkan sürüngenlerdir,doğal seleksiyonda elenen dallar yok oldu, bugünkü varlıklar evrimleşen dallardır.yani varlıkların oluşumu doğal sebeplere dayanır, kozmik olur.peki evrendeki dengeyi, düzeni, ahengi, nizamı, olayları,olguları kim oluşturdu. Allah dersek insanların ve hayvanların fonksiyonu kozmik olmaz, teolojik olur, insanlar suçlu, kabahatli olmaz. Terk muhtevasında her şey doğal şartlar zaruretine dayanır, kozmik olur. Tin kütlenin haricinde her şey külli iradeye dayanmaz, teolojik olmaz, dogmatik şartlar zaruretine dayanır, kozmik olur,3- Kozmik açı-Kozmik muhtevada Varlığın içinde bulunduğu şartlar, sahip olduğu boyutlar varlığın kaderidir, şartlar, boyutlar değişirse kaderi farklılaşır.teolojik muhtevada Allahın yarattığı şartlar, donattığı boyutlar varlığın kaderidir, taktirle değişir.insanlar yaratıldıktan sonra kendi hallerine terk edilmişse suçlu, kabahatli olur, yukarıdaki kendi haline terk mevzuatı geçerli olur,yaratık ise yapay olur. Her şey külli iradeye dayanıyorsa gerçeğin denklemine göre her şey tolojik olur, hiçbirşey kozmik olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder